Home / Tips Hubungan Kelamin / Bagaimana Merangsang Payudara Isteri Dengan Betul

Bagaimana Merangsang Payudara Isteri Dengan Betul

Lelaki sememangnya berminat dengan wanita dengan payudara yang besar. Terutama wanita yang mempunyai payudara saiz 36 ke atas dengan saiz cup C. Anda boleh bayangkan sendiri bila perempuan memakai baju ketat dan payudara membonjol menampakkan bentuk bulat dan sempurna. Lagi menimbulkan ghairah bila nampak kesan punting payudara dibahagian coli.

Lagi menghairahkan apabila awek cun menayangkan payudara besar. Bagi lelaki yang melihat payudara wanita tentu mahu tahu bagaimana rupanya dan hendak meramas payudara ini. Payudara tidak boleh diramas dengan kasar. Meramas payudara mempunyai kaedahnya agar anda dan isteri sentiasa menikmati setiap belaian ramasan pada payudaranya itu.

Daripada kajian sains. Adalah naluri lelaki menyukai perempuan payudara besar kerana ia menandakan kemampuan untuk mengandung dan menyusukan anak.

Bahagian tubuh seperti payudara dan punggung adalah kawasan dimana lemak DHA iaitu lemak untuk kecergasan otak disimpan. Sebab itu isteri anda akan membesar badan di kawasan-kawasan payudara dan punggung. Yang penting, galakan isteri untuk makan ikan dan lebih baik lagi sekiranya minyak ikan. Ibu sihat, otak anak pun sihat.

Sebab itu adalah penting kepada ibu yang membesarkan bayi, sedaya boleh menyusukan anak selama yang boleh. Lemak simpanan dikawasan payudara dan punggung boleh susut dengan sendiri kerana ia ditukarkan kepada susu ibu dan diberikan kepada anak melalui susu ibu.

LAGI BANYAK ANAK DISUSU LAGI SUSUT LEMAK DALAM BADAN IBU.

Berbalik kepada cara untuk membelai payudara isteri, ia perlu dilakukan dengan lembut kerana kawasan payudara dan puting adalah kawasan yang sensitif.

Biasanya untuk wanita yang baru kenal belaian payudara akan ghairah apabila disentuh. Wanita yang payudara pada mulanya kecil, akan membesar apabila payudara selalu dibelai, payudara diramas dan punting dihisap. Ghairah dan berahi wanita dalam seks akan memberi isyarat kepada badan wanita untuk bersedia untuk mengandung. Seperti mana yang dinyatakan sebelum ini, kawasan payudara dan punggung adalah kawasan simpanan lemak dan khasiat sebagai persediaan untuk badan wanita untuk mengandung.

Untuk isteri yang sudah selalu payudara dibelai dan diramas, maka ia boleh menimbulkan rasa kegelian jika belaian dilakukan secara gelojoh. Suami perlu pandai mempelbagaikan cara untuk menikmati payudara isteri.

Jangan terus sentuh payudara isteri terutama bahagian puting. Belaian mula dilakukan dengan kawasan sekeliling payudara isteri. Kawasan bahu, atas payudara dan pangkal payudara adalah kawasan mula yang menghairahkan dan biasanya tidak menggelikan. Gosok dan sentuh dengan lembut kawasan itu. Cium bahu dan kawasan atas payudara.

Jari-jari tangan juga perlu memainkan peranan untuk merangsangkan payudara. Gosok sekeliling pangkal payudara isteri dalam bentuk bulatan. Jangan sentuh lagi payudara isteri. Gosok dan tanyakan dimana kawasan yang menyenangkan isteri dan buat tumpuan disitu.

Bayangkan suami dalam keadaan sekarang. Sambil cium bahu dan kawasan atas payudara isteri, jari-jari tangan menggosok sekeliling payudara isteri. Gilirkan antara dua payudara isteri.

Kawasan pangkal bawah payudara isteri juga, merupakan kawasan yang sensitif dan ghairah seks isteri. Belai dan gosok perlahan-lahan dengan tapak tangan. Gilirkan dengan gosok sekeliling dan gilirkan antara dua payudara isteri.

Apabila isteri sudah ghairah dan mahukan lagi belaian yang lebih. Barulah boleh merangsangkan puting payudara isteri. Puting dirangsang dan dighairah dengan lidah dan hisapan lembut. Hisap puting payudara dengan cara masukkan puting dalam mulut dan letakkan atas lidah.

Pastikan pangkal puting payudara diantara dua bibir suami dan tidak kena kepada gigi. Sambil puting payudara isteri disedut lembut, gunakan lidah untuk basahkan puting payudara.

Gunakan lidah untuk membuat sentuhan lembut dalam bentuk bulatan sekeliling puting payudara. Yang paling berahi adalah apabila puting disedut, lidah dibawah puting megurut bawah puting payudara, umpama bayi menyusu. Gilirkan sama tempoh masa pada setiap payudara. Namun begitu, adakala ada belah payudara yang isteri rasa lebih nikmat, maka maklum balas isteri adalah perlu.

Jangan lupa, sebelah puting payudara dihisap maka sebelah lagi bolehlah dibelai dan diramas. Jangan biarkan mana-mana belah payudara kosong tidak disentuh dan dighairahkan.

Kepada suami, jika mahu belajar cara yang baik menghisap puting payudara isteri, perhatikan bagaimana anak anda lakukan.

Sewaktu melakukan hubungan seks, semasa batang zakar berada dalam faraj isteri, payudara isteri perlu dibelai dan diramas lembut. Gilirkan dengan hisapan payudara dan ramasan lembut. Jangan biarkan mana-mana belah payudara kosong tidak disentuh.

“Breast fuck” atau memancutkan mani antara dua payudara isteri adalah satu cara untuk mempelbagaikan hubungan seks. Ia menghairahkan suami dan memberikan kepuasan terutama waktu-waktu isteri datang bulan atau pantang selepas bersalin. Jangan lupa untuk sapu sekeliling payudara air mani yang dipancutkan. Air mani lelaki perlu dibiarkan sehingga kering. Petua ini boleh membuat payudara isteri sentiasa tegang.

Satu lagi posisi seks yang boleh mengghairahkan payudara isteri adalah dengan cara isteri diatas. Posisi “Woman on top” ini membolehkan payudara dicapai dan diramas. Ia juga membolehkan puting payudara dihisap dan dirangsangkan dengan mulut.

About Dr. Cinta

Seorang suami & abah. Semua artikel diblog ni adalah untuk rujukan diri sendiri. Sekiranya bermanfaat, kongsikan artikel2 ini kpd pasangan atau kwn2.

4 comments

  1. ya…mmng petua ni bagus……krp semua org buat cam ni

  2. tetek besar sedap dipandang masa muda je… apabila tua, melayut je hodoh giler. mujur bini aku punya x besar sangat. muat2 tangan jer… 😀

  3. md razale bin md nor

    Jangan abai pemberian Ilahi yang sediakan Nikmat Rasa. Salam

  4. umur saya dah 60 tapi masih lagi kuat sex. Isteri saya mengidapi stroke dia dah tak bersedia dgn sex.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *